Salı, Mayıs 30, 2006

Lost olmak ne garip sey anne!


LOST TÜRKÜSÜ

beni burada arama kate
dharma'da adımı sorma
sıçtığımın adasına uçak düşmüş
öyle bakma kate bana öyle bakma

kaç zamandır yüzüm tıraşsız
gözlerim uçak bekledim
uzarken ellerim kulağım telsizde
lostun emuleden inmesini bekledim anne
yaşamak isterken delice
ah verebilseydim keşke
yüreği avcunda koşan
her bir sözlükçüye
tepeden tırnağa sawyer ve kate kesmiş
bir dvd paketini armağan
düşlerimle hurley
diretmişliğimle locke
şaşkınlığımla mr eko devrederken bir sonraki bölüme
usulca patlayıverdi götümde şaşkınlık
henry gale'i düşün anne
şeyh sayid'i diğerlerini
şerefsiz michael'ı düşün anne
insanları düşün anne
düşün ki manyetik alan sallansın
düşün ki o 108 dakikada kaderin ağlarına inanan
mutlu bir kurtuluş gemisi demir alsın
yani benim güzel annem
garip fısıltılarıyla inleyen adada
birbirinden güzel hatunları bafilemek varken
oturup ambar içinde osbir çektim
ne garip duygu şu lost...
lost izleyeceğim diye kaçırdığım kızlar geliyor aklıma
bir açıklaması vardır elbet giderken dosdoğru üçüncü sezona
geride masa üstünde boynu bükük kaldı divx player
bağışla beni güzel annem
lost izleyeceğim salaklığıyla kafayı sıyırdım diye kızma bana
elleri değsin istemedim gözleri değsin istemedim
ağlayıp koklayacaktın
belki bir ömür taşıyacaktın koynunda(anne cdleri bırak arkadaşa geri vericem)

yaşamak ağrısı asıldı boynuma
oysa lost tadında yaşamak isterdim
lost izlemek ne garip şey anne
cd kapasitelerinin tutsaklığından aşırıp lost'u
maxell saklama kabı içinde vermek isterdim sözlükçülerin ellerine
sonra... sonra benim güzel annem
senaristleri bulup teker teker dövmek isterdim kızılcık sopasıyla

ambarın kapısında durmuşum
internetimin bu ay artık limiti yok
kıçıma limit aşımı faturayı sokmuşum
koşun sözlükçüler koşun
kate üstüme üstüme geliyor
kısacası güzel annem
eylül ayına kadar lost'u düşünürken ürpermek yok
gülmek umut etmek özlemek
ya da yeni bölümün inmesini beklemek gözleri yatırıp ıraklara

lost izlemek ne garip şey anne
artık eylüle kadar kanatırcasına tırnağımla şaşkın umutlu bölümler izleyemeyeceğim
mutlak bir inançla gözlerimi tavana çakamayacağım(ondan sonra şöle oldu böle oldu he lan bi de şu vardı gibisinden)
spoiler yapamayacağım örneğin
lost manyağı olmak ne garip şey anne
rakamlar ki sende büyür dağdır ki sende göçer
ben jarrah derim desmond derim
çam diplerinde açmış kanatlarını orospu çocuğu michael derim
walt, gül yanaklı çocuğa benzer
yine de oğlunu yitirmek kimbilir ne garip şey anne
her bölümde "ohaaa ulan oha" diyen benim
bölümün inmesi için nöbet tutan,
indiğinde kafayı sıyıran
her emule kullanıcısı limitleri arşınlayarak indirir beni
libby benim
ana lucia benim
kate benim...

bekle beni anne...
bir sabah çıkagelirim
bir sabah anne bir sabah
senaristler açtığında kapılarını
adı başka sesi başka nice yaşıtım koynunda bazukalar
adamı hasta eden diziler içinde tırlatmış bir ülke getirirler

Hiç yorum yok: